De kracht van print in een digitale wereld

De wereld om ons heen digitaliseert razendsnel. Waarom is juist print van ongekende waarde als marketing tool ?    Goed opvallen Print is zeer geschikt om goed op te vallen. Juist nu een overgrote meerderheid van marketing(communicatie)boodschappen…

Ieder seizoen een ander 'uitzicht' in de veranda.. ?

Ieder seizoen genieten van wisselend mooi uitzicht in je veranda ? Dat kan met de tuinborden van gewoongeprint.nl   Op maat gemaakt - haarscherp beeld - weersbestendig

Frisse huisstijl voor @DMIN by Maaike uit Etten-Leur

Een frisse huisstijl, reclamebord, briefpapier, visitekaartjes en autobelettering... De belangrijkste items voor een startend bedrijf. gewoongeprint.nl heeft dit mogen verzorgen voor Administratie- en adviesbureau @DMIN by Maaike uit Etten-Leur. @DMIN by…

gewoongeprint.nl mediapartner NK Veldrijden 2019 ! 

Vrijdag 12 oktober heeft de 1e persconferentie plaatsgevonden van het NK Veldrijden 2019. gewoongeprint.nl is tijdens deze avond gepresenteerd als mediapartner van dit mooie wielersport event dat 12/13 januari plaats zal vinden in Huijbergen! gewoongeprint.nl,…

Nieuwe mini-brochures voor Chiropractie Bonroy

Onlangs realiseerde gewoongeprint.nl mooie, nieuwe brochures voor Chiropractie Bonroy met praktijken in Breda en Etten-Leur. gewoongeprint.nl verzorgde het design, opmaak, tekst, beeldmateriaal, kortom alles gewoon compleet. Voorheen had Chiropractie…

IKEA is bijzonder creatief met print

Echt alles aan slaapkamercollectie van Ikea is ontworpen om je beter te laten slapen, belooft de meubelgigant. Zelfs de advertentie in een Arabisch magazine. Bureau Memac Ogilvy in Dubai bedacht een manier om de Sömnig-advertentie…

Print is groen én effectief

Hoe vaak valt niet te lezen dat e-mailmarketing groen is? Vergeleken met post- en huis-aan-huisverzending zelfs zeer duurzaam en milieuvriendelijk. Door afwezigheid van papier en transport kan worden bespaard op energieverbruik en uitstoot…

Print heeft gewoon een gouden toekomst in PR en communicatie

Is print te vroeg ‘doodverklaard in communicatie en pr? Die vraag dringt zich op nu KLM blijkt af te stappen van het volledig digitaal intern communiceren. Het brengt zijn nieuwe personeelsmagazine uit op papier. Reden: papier bindt de…

Nieuw logo en chique, frisse huisstijl voor La Digue

gewoongeprint.nl verzorgde onlangs een compleet nieuwe huisstijl voor La Digue Schoonheidssalon uit Etten-Leur. Naast het ontwerp van het nieuwe logo en huisstijl ontwikkelde gewoongeprint.nl ook het complete promotiepakket zoals flyers, visitekaartjes,…

De kracht van folders...

De kracht van folders.. Ruim 8 op de 10 Nederlanders lezen folders, een enorm bereik ! 84 procent van de lezers komt in actie naar aanleiding van een folder 41 procent van de Nederlanders baseert zijn aankoopbeslissingen op een…