De kracht van print in een digitale wereld

De wereld om ons heen digitaliseert razendsnel.

Waarom is juist print van ongekende waarde als marketing tool ?

   Goed opvallen

Print is zeer geschikt om goed op te vallen.
Juist nu een overgrote meerderheid van marketing(communicatie)boodschappen digitaal plaatsvindt, valt bijvoorbeeld een printmailing extra op.

   Prettig lezen

Mensen lezen gewoon graag van papier.
We hebben graag iets in handen en nemen beter en sneller informatie op van papier dan van een scherm.

   Minder irritatie


Bij het lezen van een krant, magazine, brochure of reclamefolder staat de lezer open voor informatie en is op dat moment ook niet bezig met multitasken. Bij online media kan een binnenkomend mailtje of pop-up snel irritatie opwekken.  Bij traditionele geprinte media is men gewend aan advertenties waardoor dit géén irritatie opwekt. Met een opvallend ontwerp kun je dus vrij eenvoudig de aandacht trekken en vasthouden van de lezer.

 

“ Zeg nu eerlijk.. wat heeft úw voorkeur ?

Een reclame boodschap op mooi, kwalitatief papier óf een binnenkomend reclame mailtje met veelal geblokkeerde afbeeldingen ?

Indien optie 1  :  Neem eens contact op met gewoongeprint.nl

We helpen u graag met de mooiste brochures, huis-aan-huis folders, direct-mails, flyers en advertenties.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *